lördag 12 mars 2022

Kalmar Län del 2

 


I december åkte jag ner igen och bodde även denna gång på Ullevi Gård. Denna gång i ett rum som hette Gula Rummet. Och lika nöjd var jag denna gång som den förra.

Innan jag åkte såg min lillkisse ut så här ledsen. Jag hade köpt en ny trunk som var rymlig och bra.


Bilder på det Gula Rummet:









och här har vi lille Arvid


Vi var i Loftahammar och letade julgran som vi till slut kunde enas om vilken som var bäst.
Christoffer var inte tjock utan under jackan rymdes en sele med lille Arvid i.

Sen åkte vi och hälsade på Erikas föräldrar och syster.
Här är Lisa som alltså är mormor till Arvid, Erika och moster Ronja.
Efterson coronasmittan var hög och att RS-viruset härjade i trakten så bar vi alla munskydd.




Moster Ronja med Arvid.


Mormor Lisa med en sovande guldklimp.



Hemvägen vid Falerumtrakten




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar