lördag 1 maj 2021

Blandad kompott från 2020 till 2021

 Det blev visst många turer kring årtal. Först skrev jag på ett ställe att jag köpte min förra jeep 2003 och på ett annat ställe 2005, sen minns jag inte om jag sålde den 2012 eller 2013, men det spelar kanske inte så stor roll....


Här kommer i alla fall ett inlägg med en massa olika bilder från olika platser, från 2020 till 2021. En inblick i vårt äventyrsliv. Det där med kaffi och bulla, grilla korv över öppen eld, vakna en disig morgon i Gretabåten, besöka en plats som är vacker...

Varsågoda - en inblick i vårt liv!


On our way from home
2020-06-17
Ackkärr






Roffe i Laxhall 
när vi åkte runt på Torsö
en fin dag i början av augusti 2020






Skön kväll på Vänern med Greta-båten.
Vi hade med oss en tjejkompis och hennes lilla bebis också, 
men inga bilder på dom här.
2020-08-28






Skogstur med jeepen Indiana Jones.
Osäker på vart fotot är taget.
2020-09-12







Kvarned. Ett stenkast bort i bygda!
2020-09-14









Slutet på september, början på oktober






Oktoberbild från en av våra jeepturer 2020.







Åsjöhyttan med hembygdsgården Börjes utanför Storfors.

Stegelvikshöjden också utanför Storfors.














Början av december 2020.






















Och så kom då vintern...
Roffe vintertältar
och Greta vintertältar också.
Januari - februari 2021







Roffe förbereder inför Greta-säsong.
Lackar luckor.
Början av April -21


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar